Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Προιόντα Αυγούστου!

Γεια σας κοριτσια μου!
Καλο φθινοπωρο να εχουμε! Επιτελους εφυγε το καλοκαιρι που δεν το λες και την αγαπημενη μου εποχη! Τωρα ειναι ωρα να σκεφτουμε και να βαλουμε νεους στοχους για τον χειμωνα που ερχεται.
Ας μπω ομως στο θεμα του σημερινου μας αρθρου: προιοντα Αυγουστου! Αυτην την φορα δεν ειναι αγαπημενα του ....μηνα αλλα ειπα να το κανω λιγο πιο ευρυ το θεμα και να σας πω και ποια προιοντα δεν με ικανοποιησαν πολυ...Σας αρεσει η ιδεα μου; Δειτε το παρακατω βιντεακι και μην ξεχασετε να μου αφησετε σχολιο με τα δικα σας αυγουστιατικα αγαπημενα!
φιλακια!

4 σχόλια:

  1. μαρακι τσεκαρε το Blog μου!!
    σε εχωκανει tag!!

    olini1989.blogspot.gr

    xoxo
    An.ni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια τα προιόντα σου αυτή η μάσκαρα πρέπει να είναι τέλεια.http://nailsartgr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΠΩΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΟΚ..
      ΕΓΙΝΑ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου!
    Έχεις βραβειάκι από μένα :) Αν θέλεις, πέρνα από το blog μου: http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή