Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ!

Γεια σας κοριτσια μου!
Τι κανετε; Λοιπον σημερα θα σας δειξω καποια απο τα προιοντα που εχω χρησημοποιησει για τον καθαρισμο και την περιποιηση του προσωπου μου!
Ολα ειναι αρκετα οικονομικα και τα περισσοτερα κανουν δουλεια....Τα χρησημοποιω πολυ συχνα γιατι, ολες ξερουμε, ποσο σημαντικο ειναι το ντεμακιγιαζ και η ενυδατωση στο προσωπο μας. Βεβαια, ξεχασα να σας αναφερω ενα απολεπιστικο που εχω και εινα πολυ καλο αλλα μαλλον θα το εχω στα αγαπημενα του Αυγουστου! 
Αυτα για την ωρα... δειτε το βιντεακι και πειτε μου την γνωμη σας...Εχετε χρησιμοποιησει καποιο απο τα προιοντα που δειχνω; Εσεις τι εχετε να μου προτεινετε;;;
φιλακια!!!






p.s.(1): Οσες τσεκαρατε το blog μου αρχικα σας ευχαριστω παρα πολυ αλλα σας παρακαλω αφηστε μου και καποιο σχολιο ετσι για να νιωσω οτι η δουλεια μου δεν παει χαμενη! χιχι
p.s.(2): Λογω τεχνικου προβληματος το βιντεο θα ανεβει σε λιγο...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου