Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Γεια σας κοριτσια!
Τι κανετε; Λοιπον, το σημερινο θεμα το καταλαβατε απο τον τιτλο!
Το τραγουδι που αγαπησα αυτην την εβδομαδα ειναι φυσικα καλοκαιρινο(!), ρυθμικο και ερωτικο θα το ελεγα! Μου αρεσει παρα πολυ διοτι η μελωδια του ειναι ξεχωριστη πιστευω.
Ειχα καιρο να ακουσω καποια καινουρια δουλεια των ΝΕΒΜΑ ομως τωρα με αποζημειωσαν και με το παραπανω! Βεβαια, να πω ουι συμμετεχει και ενα νεο, φρεσκο κοριτσι η  Μαρια Μακρη.
Ο τιτλος του τραγουδιου πολυσημαντος...''χανω τον ελεγχο'' (π.χ.) οταν ερωτευομαι, απελπιζομαι με την κατασταση της χωρας μου, αγανακτω, πινω λιγο παραπανω, φωναζω στο αφεντικο μου, νιωθω οτι αδικουμαι και πολλα παραδειγματα ακομη... Καποιες φορες ειναι ωραιο να χανεις τον ελεγχο... γιατι χαλαρωνεις, ξεφευγεις απο την καθημερινη ρουτινα σου αλλα καποιες φορες πρεπει να ειμαστε εγκρατεις και να θετουμε μονοι μας τον μετρο στον εαυτο μας!
Ουφ, πολυ υπεραναλυση στο σημερινο post αλλα ειχα κεφια!
Σας αφηνω να απολαυσετε το τραγουδι και φυσικα...μην ξεχασετε να μου πειτε αν σας αρεσε αλλα και να κανετε και την δικια σας προταση για το επομενο αγαπημενο!
Φιλακια αγαπες μου!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου