Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Extraorinary oil- Review

Γεια σας κοριτσια μου! Τι κανετε; Σημερα, θα σας μιλησω για ενα τελειο προιον!
Αναφερομαι στο Extraordinary Oil της Elvive-loreal . Το αγορασα, αν και για να ειμαι ειλικρινης ημουν αρκετα δυσπιστη με τα λαδια μαλλιων, και απο οτι φανηκε παρα πολυ κακως εκανα! το εν λογω οχι μονο δεν λαδωσε τα μαλλια μου, αλλα τα εκανε παρα πολυ μαλακα και λαμπερα παρολο την ψαλιδα που εχουν. Ακομη , τα βοηθησε να μην φριζαρουν και να ειναι λεια.
  2 σταγονες αρκουν για να μεταμορφωθουν τα μαλλια σας! Οπως αναγαφεται περιεχει εξι εκχυλισματα πολυτιμων λουλουδιων που βοηθουν σε βαθος τα μαλλια σας.
Το μοναδικο μειον (που μεταξυ μας δεν ειναι και κατι τραγικο) που μπορω να εντοπισω σε αυτο το προιον ειναι η μυρωδια του. Οχι οτι ειναι ασχημη, απλα λιγο βαρια για τα δικα μου γουστα! Την συνηθιζω σιγα-σιγα...
Και ας περασουμε στα πιο πρακτικα τωρα... η τιμη του ειναι 9.99 ευρω (βεβαια εγω το πηρα με 30% εκπτωση δηλ. 6.99) και ειναι 100 ml.
Η αποψη μου ειναι οτι πραγματικα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα εππαγγελματικα προιοντα μαλλιων που βρισκεις στα κομμωτηρια. Α, αυτο εγω το πηρα απο τα λατρεμενα hondos center.
Οριστε τωρα και ενα mini spot οπου αναφεροναι και οι πολλαπλες χρησεις του λαδιου!
Δοκιμαστε το και θα το λατεψετε οπως εκανα και εγω! Αξιζει τον κοπο!
Περιμενω τα σχολια σας!
φιλια πολλα πολλα πολλα....




P.S. απο οτι νομιζω εχει βγει ενα αντιστοιχο για βαμμενα μαλλια. αν θελετε ψαξτε το και αυτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου